auro

Aankondigen nieuwe producten, beurzen, kan je hier kwijt.
Plaats reactie
netwJ
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 13 aug 2018, 12:46

auro

Bericht door netwJ »

Hej, Ik ben bezig voor de eerste keer een basalte auro te programmeren. maar ik vraag me af of ik altijd de lux waarde ( light, light value ) moet invullen of enkel de motion. bepaald hij automatisch of het licht genoeg is of niet? of moet je die ook programmeren met dan die light en light value?
fsadones
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 22 aug 2018, 22:53

Re: auro

Bericht door fsadones »

Je moet niet werken met de light sensor.
Je kan ook bijvoorbeeld gewoon bij beweging laten schakelen, maar het lijkt me nuttig dat als er voldoende licht is dat hij dit niet doet.
Indien je wel met light sensor werkt kan je kiezen voor interne of externe waarde.
Bij interne waarde kan je een minimum threshold instellen, als hij daaronder gaat, dan gaat het licht aan
netwJ
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 13 aug 2018, 12:46

Re: auro

Bericht door netwJ »

fsadones schreef:
wo 22 aug 2018, 22:58
Je moet niet werken met de light sensor.
Je kan ook bijvoorbeeld gewoon bij beweging laten schakelen, maar het lijkt me nuttig dat als er voldoende licht is dat hij dit niet doet.
Indien je wel met light sensor werkt kan je kiezen voor interne of externe waarde.
Bij interne waarde kan je een minimum threshold instellen, als hij daaronder gaat, dan gaat het licht aan
Dus gewoon men schakelobject bij motion zetten en de lichtwaarde ingeven in de parameters?
Plaats reactie