Cursus ETS

Aankondigen nieuwe producten, beurzen, kan je hier kwijt.
Plaats reactie
D4rthRex
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 01 feb 2017, 19:46

Cursus ETS

Bericht door D4rthRex »

Hallo,

Ik heb een knx installatie geplaatst tijdens mijn verbouwing, maar de basis-programmatie overgelaten aan mijn elektricien. Nu wil ik zelf aan de installatie beginnen sleutelen (ik heb al een ets 5 lite licentie en het programmatiebestand van mijn elektricien).

Nu vroeg ik me af of iemand een cursus (niet de online cursus op KNX eCampus) of handleiding heeft waarmee ik mezelf wat kan helpen om wat sneller de basis onder de knie te krijgen. Ik heb echter geen tijd om de VDAB cursus te volgen anders zou ik dat proberen..

Alvast bedankt !
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: Cursus ETS

Bericht door egfdevos »

Ik ken maar een enkele handleiding dat goed genoeg is en dat is het boek van Stefan Heinle.

In de meeste gevallen de help van ets zelf al meer dan toereikend.
Edwin
baggins
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 11:17

Re: Cursus ETS

Bericht door baggins »

Dit kan ook interessant zijn: http://www.em-ebook-shop.com/cgi-bin/ls ... ?pid=26195.

Wel in het Duits zoals het boek van Stefan Heinle en gaat eveneens over ETS4.
Ik heb geen idee over de kwaliteit (heb zelf het boek van Stefan Heinle dat over veel meer gaat dan ETS...)
.
teaser
Berichten: 160
Lid geworden op: di 08 dec 2015, 19:39

Re: Cursus ETS

Bericht door teaser »

Een boek (in het Duits dan nog) lijkt me nogal overkill om ETS wat onder de knie te krijgen.
Zoek wat info op het internet, daar kom je al ver mee. Ik heb geen enkel boek gelezen en toch mijn hele huisinstallatie geprogrammeerd gekregen.
D4rthRex
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 01 feb 2017, 19:46

Re: Cursus ETS

Bericht door D4rthRex »

Ok, bedankt.

Een Duits handboek was sowieso al niet voor mij aangezien mijn Duitse talenkennis beperkt is tot enkele woordjes.
Plaats reactie