KNXer voor DHZ II

Aankondigen nieuwe producten, beurzen, kan je hier kwijt.
Plaats reactie
B67KNX
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 10 apr 2022, 11:53

KNXer voor DHZ II

Bericht door B67KNX »

Hallo allemaal.
Effe voorstellen. Man , gehuwd , 62 jaar , beetje technisch onderlegd , zoek iemand die me een beetje wegwijs maakt met KNX ,hands on , in de omgeving Hasselt ( B ).
Omdat we binnen afzienbare tijd een digitale elektriciteitsmeter bekomen , ben ik aan het overwegen hoe ik mijn overschot aan PV-stroom beter kan benutten. Ik denk hierbij aan mijn bestaande A/C installaties , maar ook aan een warmtepomp en/of verwarmingselement in mijn toekomstige verwarming.
Omdat ik teveel vragen heb over KNX ( want ik weet er niet veel van en heb dat geduld ook niet meer om er zoveel tijd in te steken ) zoek ik iemand in de omgeving Hasselt (B) die ik eens kan opzoeken en me effe "up to speed" brengt.
Ik weet dat dit wat kort door de bocht is , maar als je wat ouder bent , gaat dat niet meer zo gemakkelijk....dat uitpluizen.
Dus bij deze graag een PM.
Mvg.
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: KNXer voor DHZ II

Bericht door Dré »

Wil je echt alleen info krijgen van een pro?

Is het niet een idee om jouw installatie te laten programmeren door een ervaren persoon, waarbij je aangeeft dat je er graag bij komt zitten om dit samen met hem te programmeren, waarna na dat jullie klaar zijn jij de programmering krijgt?
Plaats reactie