GRATIS Cursus EIB-KNX

Aankondigen nieuwe producten, beurzen, kan je hier kwijt.
Plaats reactie
djonathaninjo
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 08 apr 2009, 12:20

GRATIS Cursus EIB-KNX

Bericht door djonathaninjo »

Hallo allemaal,

Ik zou heel graag werken met het KNX systeem voor mijn nieuwbouwwoning. Ik zou echter alles zelf willen doen. Daarom ben ik al een tijdje op zoek
naar een cursus om dit alles een beetje te leren en onder de knie te krijgen. Hoe meer ik zelf kan doen hoe liever hé. Het programma ETS heb ik al...
Nu nog met kunnen werken ... Ik heb zelf elektronica gestudeerd en op mijn werk, werk ik konstant met automatisme en plc en dergelijke dus kan normaal geen probleem zijn denk ik.....

Kortom ik ben op zoek naar iets dat mij alles kan uitleggen over knx domotica.... ja er bestaan cursussen maar die kosten ook veel geld....


Graag hulp ,
Wago Belgium
Berichten: 4
Lid geworden op: di 17 mar 2009, 22:42

Re: GRATIS Cursus EIB-KNX

Bericht door Wago Belgium »

Hallo,

Een gratis KNX cursus ga je denk ik niet vinden. Als het enkel is om je eigen huis van domotica te voorzien heb je echter ook geen nood aan een gecertificeerde cursus. Wij geven geregeld initiaties in KNX, met eventueel daaropvolgend de mogelijkheden met onze controllers en KNX. Gezien het feit dat je plc programmatie kennis hebt, lijkt me dat toch wel het overwegen waar. Mocht je hiervoor interesse hebben, dan mag je me steeds een mailtje sturen op building-be@wago.com.

vriendelijke groeten,
Steven
David
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 08 jun 2009, 11:22

Re: GRATIS Cursus EIB-KNX

Bericht door David »

Ik ga zelf ook aan een renovatie beginnen en ben nog aan het twijfelen met welk systeem ik ga werken.

Bij mijn zus heb ik ook EIB gezet maar niet zelf geprogrammeerd. Daar is toen iemand voor langs gekomen en alles werkt goed maar ik kan niets aan de programmatie veranderen. Dit vind ik een zeer groot nadeel van EIB, de software is veel te duur en leek mij veel te ingewikkeld.