Cursus Gira Homeserver

Aankondigen nieuwe producten, beurzen, kan je hier kwijt.
Plaats reactie
B&A
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 12:26

Cursus Gira Homeserver

Bericht door B&A »

Beste programmeurs,

Ik was benieuwd of iemand naar 1 van de onderstaande cursussen gaat voor de Gira Homeserver:
- 30+31 januari 2012 in Radevormwald
of
- 6+7 maart 2012 in Radevormwald

Ik hoor graag van jullie
B&A
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 12:26

Re: Cursus Gira Homeserver

Bericht door B&A »

*kick*
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Re: Cursus Gira Homeserver

Bericht door 747driver »

Heb vandaag contact gehad met Gira mbt de "Quadconfig en dim functie" perikelen en zij stelden voor dat ik die cursus zou doen.
Je moet er geen basisvragen gaan stellen over ETS want die kennis behoor je te hebben...
De cursus zou in het Duits zijn (voor mij een geheimtaal..) maar de instructeur zou ook Engels spreken.
Kosten vallen mee, meen iets van €80 per dag.
Ik zit alleen met het probleem dat ik m'n nieuwe 4-weekse schema slechts 2 weken voor het aflopen van het huidige schema krijg.
Zodra ik weet dat ik die data vrij ben geef ik me ervoor op.
JurgenS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 06 dec 2011, 10:49

Re: Cursus Gira Homeserver

Bericht door JurgenS »

Die cursus zou super zijn maar in t Duits..... das geen optie voor mij. In t Engels zou geen probleem zijn. Misschien als we met een paar zijn dat ze wel een cursus in t Engels kunnen organiseren?

Doet Gira BE zoiets niet? Ik heb het hun ooit eens gevraagd maar toen verweezen ze me door naar de groothandel. Dat zal waarschijnlijk dus een nee geweest zijn :?
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Re: Cursus Gira Homeserver

Bericht door 747driver »

Vermoed dat deze cursus voornamelijk voor mensen is die de kennis voor hun vakgebied nodig hebben.
Dus niet voor de hobbyist die zelf z'n Homeserver wil programmeren.
Wat ik er uit wil halen als ik er naar toe ga is wat kennis om sneller meer uit dat apparaat te kunnen halen.
Uiteindelijk na veel Googelen en rondvragen kom je er wel uit maar het is toch wat makkelijker wanneer je die kennis in 2 dagen voorgeschoteld kunt krijgen.
Hoop dat je ook wat schriftelijke documentatie meekrijgt als naslagwerk.
B&A
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 12:26

Re: Cursus Gira Homeserver

Bericht door B&A »

Ik ben zelf programmeur bij een installatiebedrijf en heb ruime ervaring met ETS en visualisaties.
Helaas heb ik nog helemaal geen kennis van de Gira Homeserver. Omdat wij dit jaar starten met het bouwen van een woning waarin we een homeserver toepassen ga ik de cursus volgen bij Gira.

Mijn duits is ook niet geweldig maar ga toch de cursus volgens :?

Ik ga mijn eigen aanmelden voor de cursus van 6+7 maart 2012 in Radevormwald

Van mij thuis uit is het zo'n 200 km rijden (enkele reis).

Mochten er mensen zijn die zich ook aanmelden voor deze cursus, laat het dan aub weten. Misschien kunnen we carpolen of zoiets.

En samen met een andere nederlander op cursus is natuurlijk altijd fijner dan alleen maar tussen Duitsers zitten ;)
DHJBdeKlerk
Berichten: 1
Lid geworden op: do 18 jun 2009, 11:02

Re: Cursus Gira Homeserver

Bericht door DHJBdeKlerk »

Best programmeurs

Ik zit er aan te denken om een cursus te volgen voor het programmeren van de Home server.


Voor een klant gaan wij een combi maken met het videointercom/homerserver/en de 19 inc van gira.
Weten Jullie of deze aanbod komen tijdens een van deze cursussen?

Heb zelf ervaring met de facilityserver maar nooit een dergelijk link hoeven te maken.

weet iemand hier meer van? Bij gira zijn ze namelijk bijna altijd telefonisch ingesprek
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Re: Cursus Gira Homeserver

Bericht door 747driver »

DHJBdeKlerk, als je er bij Gira Duitsland niet doorheen komt kun je altijd de Nederlandse Gira vertegenwoordigers BELLEN.
Zeer behulpzame mensen daar.
B&A
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 12:26

Re: Cursus Gira Homeserver

Bericht door B&A »

Ik heb mijn eigen definitief aangemeld voor de cursus op 18 en 19 september.

Mochten er mensen zijn die zich ook aanmelden voor deze cursus, laat het dan aub weten. Misschien kunnen we carpolen of zoiets.

En samen met een andere nederlander op cursus is natuurlijk altijd fijner dan alleen maar tussen Duitsers zitten :D

mijn email is: ties@burgmans-alewijns.nl
B&A
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 12:26

Re: Cursus Gira Homeserver

Bericht door B&A »

Niemand anders die de cursus gaat volgen?
Plaats reactie