Storing icm Loxone miniserver?

Aankondigen nieuwe producten, beurzen, kan je hier kwijt.
Joep
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 03 mar 2013, 12:16

Re: Storing icm Loxone miniserver?

Bericht door Joep »

Ik zal inderdaad eens een mailtje de deur uit doen naar de heren van Loxone, Ben benieuwd wat eruit komt.

Weet je toevallig ook hoe ik met Florian in contact kan komen?
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Re: Storing icm Loxone miniserver?

Bericht door 747driver »

florian punt woess at loxone.com of support at loxone.com
Joep
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 03 mar 2013, 12:16

Re: Storing icm Loxone miniserver?

Bericht door Joep »

Dankje, Mail is de deur uit.

Wordt vervolgd!
Joep
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 03 mar 2013, 12:16

Re: Storing icm Loxone miniserver?

Bericht door Joep »

Hierbij even een update over mijn storing met de loxone miniserver:

Ik heb een mailtje gestuurd naar loxone (in eerste instantie naar loxone België omdat ik de nederlandse zo snel niet kon vinden, Daarna kreeg ik de tip om Florian te mailen en dat heb ik alsnog gedaan)

Van loxone België kreeg ik te horen dat het niet goed was en het erop leek dat ik alles al geprobeerd/getest heb en dat deze defect is, Ze stelden voor dat ik contact op moest nemen met de leverancier voor een nieuwe.

Via Florian kreeg ik een mail terug van loxone uk, Ze vertelden me dat het probleem bekend was en dat ze op dit moment een test hadden lopen.
Deze test zou binnen 2 weken afgerond zijn en ze vroegen me om mijn contactinformatie en ze zouden contact opnemen als de testresultaten bekend zijn.

Begin deze week kreeg ik een mailtje (deze keer rechtstreeks vanuit Zwitserland), Hierin stond dat er met de loxone intern iets niet goed was en dat ze hard gewerkt hebben aan een oplossing hiervoor.
Dinsdagmiddag hebben ze een nieuwe miniserver opgestuurd en deze was donderdag al afgeleverd.

Ik heb nog even geen tijd gehad om de loxone miniserver om te wisselen dus ik weet helaas nog niet of het probleem is opgelost, Ik wil proberen om deze morgen even om te wisselen en het een en ander te proberen.

Ik moet wel zeggen dat ik de service bij loxone erg goed vindt, Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik ook echt na 2 weken een mailtje terug zou krijgen want mijn ervaring met andere bedrijven is dat het wel vaker fout gaat.
Ook was de nieuwe miniserver veel sneller binnen dan verwacht :D
Plaats reactie