RGBW Controller party mode

Alle vragen of opmerkingen betreffende EIB-KNX hardware kan je hier kwijt.
Plaats reactie
ezjurgen
Berichten: 39
Lid geworden op: di 31 jan 2012, 23:22

RGBW Controller party mode

Bericht door ezjurgen »

Ik zoek een rgb+ww controller waar een soort party mode in zit. Heb strips van ledsky.be en die handcontroller heeft verschillende flikker modi. Warm wit alleen, rgb flikker traag, snel, overgangen enz

Die dingen vind ik niet terug in de specs van de knx controllers die ik vond, MDT, integratec, zenio enz

Hebben jullie daar ervaring mee?

Bijkomend zou ik één van die modi dan in een scene steken, dus moet de party modus die ik wil rechtstreeks op te roepen zijn (op de bijgeleverde zender is dat maar één knopje waar je door de modi loopt.)
teaser
Berichten: 160
Lid geworden op: di 08 dec 2015, 19:39

Re: RGBW Controller party mode

Bericht door teaser »

Er zijn actoren waar je sequences in kunt programmeren, dat zou normaal gezien wel het vereiste effect moeten geven. Ben vrij zeker dat bv MDT dat wel heeft.
loonie
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 26 dec 2016, 20:54

Re: RGBW Controller party mode

Bericht door loonie »

IK ben voor de RGBW van BES ingenium gegaan, kan je 8scenes tegelijk oproepen. die rgbw controller van zennio wouden ze bij voltus niet verkopen.
http://besknx.com/pdf/MP_DM480440_en.pdf
ezjurgen
Berichten: 39
Lid geworden op: di 31 jan 2012, 23:22

Re: RGBW Controller party mode

Bericht door ezjurgen »

Bedankt voor de reacties,

Ik heb de zennio Lumento genomen en via een scene is het gelukt om elke kleur om beurt een aantal ds (decisecondes blijkbaar :D ) te laten aangaan. dus dat was perfect.

die scene roep ik aan in een domovea automatisatie samen met nog een aantal andere lampen. Later als de IoT controller geleverd wordt probeer ik ook spotify door de sonos'en te laten loeien
Naamloos.jpg
Naamloos.jpg (102.58 KiB) 5844 keer bekeken
loonie
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 26 dec 2016, 20:54

Re: RGBW Controller party mode

Bericht door loonie »

Waar heb je die lumento DX4 gekocht?

groeten.
ezjurgen
Berichten: 39
Lid geworden op: di 31 jan 2012, 23:22

Re: RGBW Controller party mode

Bericht door ezjurgen »

Cebeo belgie
Plaats reactie