Welke Logo heb ik nodig voor KNX?

Alle vragen of opmerkingen betreffende EIB-KNX hardware kan je hier kwijt.
Plaats reactie
djonathaninjo
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 08 apr 2009, 12:20

Welke Logo heb ik nodig voor KNX?

Bericht door djonathaninjo »

Beste forumleden,

Ik had graag een logo gebruikt bij mijn KNX-installatie. Dit omdat ik dan via de seriele poort geheel mijn KNX-installatie kan programmeren.
Op mijn ingangen kan ik dan bewegingsdetectoren of infrarooddetectoren van buiten aansluiten. En deze dan zo integreren in mijn KNX installatie om dan buitenverlichting te sturen.
Verbeter mij als ik verkeerd ben. Hiervoor heb ik dus een 3G 1,5 op ongeveer 2,5 meter hoogte aan mijn buitengevel zitten waar ik een geschikte beweging-of infrarooddetector wil op aansluiten. Voor mijn logo heb ik de uitbreidingsmodule nodig die denk ik op 24V werkt. Welke basismodule heb ik dan nog van de LOGO?

m.a.w welke modules heb ik nodig van LOGO + welke detectoren zijn geschikt voor mijn denkwijze?

Alvast bedankt.
Kanonvlees
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 13 mar 2009, 13:55
Locatie: Oudenburg

Re: Welke Logo heb ik nodig voor KNX?

Bericht door Kanonvlees »

Beste Jonathan,

Hiervoor heb je inderdaad een gepaste interface voor nodig: de LOGO! -EIB/KNX communicatiemodule (6BK1700-0BA00-0AA1). Deze wordt aan de rechterzijde van de LOGO! aangeplugd. Kan verkregen worden in 12V/24V of 115V/240V naargelang de spanning van de LOGO! (dus ook 12V/24V of 115V/240V )
djonathaninjo schreef:Dit omdat ik dan via de seriele poort geheel mijn KNX-installatie kan programmeren.
Let wel op: De LOGO! zelf zal je niet kunnen programmeren via ETS, enkel via de LOGO!-Software
Plaats reactie