Kleppen voor op collector

Alle vragen of opmerkingen betreffende EIB-KNX hardware kan je hier kwijt.
Plaats reactie
ezjurgen
Berichten: 39
Lid geworden op: di 31 jan 2012, 23:22

Kleppen voor op collector

Bericht door ezjurgen »

Beste heren,

Net een hager installatie uitgevoerd in ons huis. Of toch het electrische gedeelte. De verwarming is me nog een beetje vewarrend, ik heb en wil geen EIB kabel trekken naar elke radiator voor de temp sensor en klep. Ik ben dus op zoek naar een KNX-bus gestuurde verwarmingsklep die ik op de collector kan monteren. Kent er iemand een merk en model van zo een klep, diegene die ik vind zijn voor rechtstreeks op de radiator...
JurgenS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 06 dec 2011, 10:49

Re: Kleppen voor op collector

Bericht door JurgenS »

Geen idee voor busgestuurde, ik heb gewoon 24v kleppen van Ivar (art nr: 180.040.024) op mijn collector.
willem
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 05 okt 2009, 20:45

Re: Kleppen voor op collector

Bericht door willem »

Mmm. ik had de vraag niet helemaal goed gelezen, maar in ieder geval moet je collector wel uitgerust zijn met kleppen (zoals b.v. vloerverwarming units), op deze kleppen kun je gewoon stelaanrdijvingen zetten en klaar is kees.
Ik heb trouwens nog een stuk of 20 stelaandrijvingen liggen van herz 24V AC die nooit gebruikt zijn omdat het 220V had moeten zijn. mag je voor een mooi prijsje overnemen.
ezjurgen
Berichten: 39
Lid geworden op: di 31 jan 2012, 23:22

Re: Kleppen voor op collector

Bericht door ezjurgen »

Hey Willem,

Heb je die kleppen nog? ik zie net de berichten pas (had de 'hou me op de hoogte van antwoorden' niet aangezet op mijn post)

Zijn die compatible met de TX206h, dus normaal gesloten triacs 24 V?

Wat is je vraagprijs?
Plaats reactie