Berker IQ ETS4 files

Alle vragen of opmerkingen betreffende EIB-KNX hardware kan je hier kwijt.
Plaats reactie
Falcon10
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 05 apr 2009, 22:21

Berker IQ ETS4 files

Bericht door Falcon10 »

Volgend probleem :

Heb paar BIQ's met temperatuursensor ( 75663593, 75664593 en 75665593 ) in het oude project van men woning in ETS3.
Nu heb ik dit op de oude PC gemaakt, met dus ETS3 op, en die is ondertussen naar de eeuwige jachtvelden.
Sindsdien heb ik nog geen BIQ's nodig gehad in andere projecten, maar wou dus aantal aanpassingen doen op het project van men eigen woning, in ETS4, echter zitten de catalogusfiles van deze BIQs er nog niet in. Nooit opgeslagen gehad ofzo, en met de export van ETS3 van gans het project, als je deze importeerd in ETS4, neemt hij niet dit externe proggie van Berker mee dat deze BIQs nodig hebben voor de programmatie.

Ik heb ondertussen op de site van Berker zelf ( dat blijkbaar tegenwoordig door Hager wordt beheerd ? ) nog wel een exe file gevonden, echter na installatie hiervan op opvragen van de Berkers in de ETS4, krijg ik enkel een foutmelding, vermoed dus : niet OK.
Tevens kan ik uit men ETS4 catalogus dus geen nieuwe BIQ's van die modellen toevoegen.

Iemand enig idee waar je dezer dagen de juiste/volledige files kan vinden ? ( Werk trouwens met Windows 7, misschien dat het Berker IQ progje er niet compatibel mee is ? )
pvhuf
Berichten: 246
Lid geworden op: vr 28 dec 2012, 18:28

Re: Berker IQ ETS4 files

Bericht door pvhuf »

Falcon10
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 05 apr 2009, 22:21

Re: Berker IQ ETS4 files

Bericht door Falcon10 »

Ja, had em gevonden vanmorgen : Blijkbaar als jhe de B IQ exe file installeerd, plaats hij ook de vd4 file mee ergens in de ETS folder.
Moet je dus daarna nog eens in ETS de vd4 file importeren in de catalogus.
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: Berker IQ ETS4 files

Bericht door Dré »

Falcon10 schreef:Ja, had em gevonden vanmorgen : Blijkbaar als jhe de B IQ exe file installeerd, plaats hij ook de vd4 file mee ergens in de ETS folder.
Moet je dus daarna nog eens in ETS de vd4 file importeren in de catalogus.
Dat is meestal zo, de vd* bestanden worden niet geïmporteerd in de ETS software door een exe bestand, die moet je later importeren.
Plaats reactie