Gira TS3 LED werkt niet

Alle vragen of opmerkingen betreffende EIB-KNX hardware kan je hier kwijt.
Plaats reactie
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Gira TS3 LED werkt niet

Bericht door 747driver »

Heb de Gira TS3 ingebruik waarbij de blauwe LED brandt wanneer de verlichting aan is.
Enige tijd geleden werd bij 1 van de TS3's het blauwe LEDje wel erg zwak, vrijwel niet meer zichtbaar.
Heb toen het groene LEDje geactiveerd ter vervanging.
Kom ik dit topic tegen.
Heb de leverancier, ksh-technik.de, van onder meer de TS3's gemaild met het verhaal.
Helaas, de rekening was iets meer dan 2 jaar oud dus er zat geen garantie meer op.
Zojuist een mail geschreven aan Gira aangezien de product manager Ralf Engels op voornoemde link schrijft "Selbstverständlich werden wir allen betroffenen Kunden weiterhelfen!".
Ben benieuwd...
oNNoZeLe
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 06 jan 2010, 09:52

Re: Gira TS3 LED werkt niet

Bericht door oNNoZeLe »

747driver schreef:Heb de Gira TS3 ingebruik waarbij de blauwe LED brandt wanneer de verlichting aan is.
Enige tijd geleden werd bij 1 van de TS3's het blauwe LEDje wel erg zwak, vrijwel niet meer zichtbaar.
Heb toen het groene LEDje geactiveerd ter vervanging.
Kom ik dit topic tegen.
Heb de leverancier, ksh-technik.de, van onder meer de TS3's gemaild met het verhaal.
Helaas, de rekening was iets meer dan 2 jaar oud dus er zat geen garantie meer op.
Zojuist een mail geschreven aan Gira aangezien de product manager Ralf Engels op voornoemde link schrijft "Selbstverständlich werden wir allen betroffenen Kunden weiterhelfen!".
Ben benieuwd...
das inderdaad wel zuur..

Ik heb die blauwe ledjes ook in de de BIQ zitten, gelukkig heb ik daar nog geen klachten..
houd ons op de hoogte..
pvhuf
Berichten: 246
Lid geworden op: vr 28 dec 2012, 18:28

Re: Gira TS3 LED werkt niet

Bericht door pvhuf »

Ja, het is bekend dat de eerste versies van de TS3's van Gira problemen kenden. Voorlopig werken de mijnen nog goed. Hout vasthouden.
Plaats reactie