Homeserver Time

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: Homeserver Time

Bericht door Dré »

Dré schreef:
747driver schreef: Zoals gezegd heb ik een Universal time clock gemaakt maar waar vind ik die terug??
Ik heb werkelijk waar geen idee, maar zal kijken om daar morgen wat tijd in kan stoppen om het voor elkaar te krijgen, al weet ik zeker dat jij een stuk verder bent met de HS, ben nog maar een beginneling met weinig tot geen ervaring, heb hem pas een maand of 3 pas echt goed in gebruik.
Ik heb het vandaag even geprobeerd maar ik heb ook werkelijk waar geen idee hoe die nu werkt.
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Re: Homeserver Time

Bericht door 747driver »

Weet egfdevos misschien hoe die Universal time clock wordt gebruikt?
egfdevos
Berichten: 1418
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: Homeserver Time

Bericht door egfdevos »

Heb geen HS ter beschikking op moment om te testen.
Edwin
Alice
Berichten: 75
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 08:11

Re: Homeserver Time

Bericht door Alice »

egfdevos schreef: Waardes opvragen bij een herstart iets dat veel mensen vergeten juist te programmeren bij een visu.
Wat is de correcte manier?
Als de homeserver (her)opstart, staan in onze visualisatie alle lichten en stopcontacten uit (knopjes kleuren niet). Zou dit hiervoor een oplossing zijn?
oNNoZeLe
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 06 jan 2010, 09:52

Re: Homeserver Time

Bericht door oNNoZeLe »

Alice schreef:
egfdevos schreef: Waardes opvragen bij een herstart iets dat veel mensen vergeten juist te programmeren bij een visu.
Wat is de correcte manier?
Als de homeserver (her)opstart, staan in onze visualisatie alle lichten en stopcontacten uit (knopjes kleuren niet). Zou dit hiervoor een oplossing zijn?
bij ieder object heb je een vinkje, "Query Object on startup" zo uit m'n hoofd.. <-- in experte.

Ik heb dat op een aantal aanstaan, en als je dat je logging in ETS aanzet zie je dat tijdens boot van de HS "al die" adressen bevraagt worden.
egfdevos
Berichten: 1418
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: Homeserver Time

Bericht door egfdevos »

Eén read vlag van een actor (het liefst) dient aan te staan in het GA dat je afvraagt om antwoord te kunnen geven op de Query van de HS.

Als extraatje kun je voor drukknoppen ook de update vlag zetten. Dan zetten deze zichzelf ook in de juiste toestand dmv het antwoord op de query. Dan vermijd je het mogelijk 2x drukken na een spanningsonderbreking in sommige gevallen.
Edwin
Plaats reactie