Groepsadres geheugen locatie

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: Groepsadres geheugen locatie

Bericht door Dré »

Oh oké, ik moet zeggen heb er zelf ook nog maar 1 geïnstalleerd, en had er toen nog maar heel even na gekeken, maar had geen idee hoe ik het moest doen, had ook Hager een bericht er over gestuurd echter nooit reactie op mogen ontvangen :(
kurt.dg
Berichten: 55
Lid geworden op: do 05 feb 2015, 10:38

Re: Groepsadres geheugen locatie

Bericht door kurt.dg »

egfdevos schreef:55 functies met dan +110 DP's

Dat is al meer dan wat een gemiddelde logica module toelaat.
Dan rest een heel simpel antwoord het word een andere logica server.
Is het mogelijk iets meer info te verkrijgen wat je hiermee bedoelt (55 functies )?

Zijn er BUS producten die een 'status' kunnen onthouden (0/1, of waarde), totdat de busspanning wegvalt (of eventueel met geheugen)?
egfdevos schreef:Ja, bab-tec data logger bv
Heeft er hier iemand ervaring mee? Richtprijs?
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: Groepsadres geheugen locatie

Bericht door egfdevos »

kurt.dg schreef: Is het mogelijk iets meer info te verkrijgen wat je hiermee bedoelt (55 functies )?
Je gaf aan dat het ging om zo'n 25 OF- en 30 EN-poorten dat zijn samen al 55 logische-functies.
Edwin
kurt.dg
Berichten: 55
Lid geworden op: do 05 feb 2015, 10:38

Re: Groepsadres geheugen locatie

Bericht door kurt.dg »

egfdevos schreef:
kurt.dg schreef: Is het mogelijk iets meer info te verkrijgen wat je hiermee bedoelt (55 functies )?
Je gaf aan dat het ging om zo'n 25 OF- en 30 EN-poorten dat zijn samen al 55 logische-functies.
Klein misverstand van mezelf, bedoelde eigenlijk info over 'dan +110 DP's' (ik heb inderdaad zo'n 55 logische functies nodig).
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: Groepsadres geheugen locatie

Bericht door egfdevos »

Er is ook nog een maximum van datapunten die een busdeelnemer doorgaans ter beschikking heeft om met de knx installatie te communiceren.
Edwin
Plaats reactie