ETS 3 werkt niet meer

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Plaats reactie
Stefan
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 21 okt 2016, 22:42

ETS 3 werkt niet meer

Bericht door Stefan »

Goedemiddag,

Sinds de installatie van de demo versie van ETS 5 werkt mijn ETS 3 niet meer.

Bij het toevoegen van een busdeelnemer sluit het programma zichzelf af. Ik heb het programma reeds opnieuw geinstallaleerd maar niets lijkt te helpen.

Ik heb ook al support gevraagd bij knx.org (waar ik de software gekocht heb) maar deze geven geen support meer voor ETS (belachelijk).

Ik heb ETS 3 ook al op 3 andere pc's geïnstalleerd maar overal hetzelfde probleem.

Nu is mijn vraag heeft iemand ETS 3?? Of heeft iemand een link waar ik deze kan downloaden?

De licentie code (bestand) heb ik reeds.

Ik heb het vermoeden dat de fout in het ETS 3 programma zit die ik download van knx.org

BVD
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: ETS 3 werkt niet meer

Bericht door egfdevos »

Dat ze geen support meer geven voor ETS3 daar is niks belachelijks aan.
Edwin
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: ETS 3 werkt niet meer

Bericht door Dré »

Dat is inderdaad niet zo gek nee, is al 2 versies geleden, de rest van de computer wereld heeft ook niet stil gezeten wat inhoud dat ze anders ook mogelijkerwijs hun installatie moeten aanpassen omdat bijvoorbeeld Windows is aangepast.
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: ETS 3 werkt niet meer

Bericht door egfdevos »

Heb je windows 8/10 ooit schoon geïnstalleerd? Gebruik een VM met windows xp/7 dat gaat een boel frustratie schelen.
De fout gaat waarschijnlijk niet in ETS zitten maar in het gebruikte .NET framework.
Edwin
oNNoZeLe
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 06 jan 2010, 09:52

Re: ETS 3 werkt niet meer

Bericht door oNNoZeLe »

egfdevos schreef:Heb je windows 8/10 ooit schoon geïnstalleerd? Gebruik een VM met windows xp/7 dat gaat een boel frustratie schelen.
De fout gaat waarschijnlijk niet in ETS zitten maar in het gebruikte .NET framework.
Ik gebruik dit ook.. een XP vm met alleen ETS.. zo kun je ook altijd een backup van je hele systeem maken.
Plaats reactie