ETS5 licentie

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Plaats reactie
fiha
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 16 jan 2017, 21:59

ETS5 licentie

Bericht door fiha »

Ik zou een ETS5 Pro licentie willen aankopen. Ik heb BTW nummer en dergelijke maar vroeg mij af of er eventueel ergens kortingen te bekomen zijn? Ik heb de indruk dat in 2015 en 2016 gedurende de maand mij extra korting gegeven werd. Zijn er eventueel alternatieven want ik weet niet of ik nog tot mei kan wachten met mijn project.

Dank voor uw inzicht
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: ETS5 licentie

Bericht door egfdevos »

Hoogste kortingscode (€400,-) is makkelijkst te krijgen bij de inkoopacties op het Duitse KNX forum.
Daarbij kun je dan ten aller tijden max. 2 Supp licenties nemen die je dan weer :twisted: doorverkoopt.

Pro en supp zijn gelijkwaardig in functioneren. Supp staat wel op naam van de Pro licentie houder.
Zou geen supp overnemen van iemand (vriend/familie) die je op een later tijdstip (verloren/gestolen melden) het leven zuur wilt maken.
Edwin
fiha
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 16 jan 2017, 21:59

Re: ETS5 licentie

Bericht door fiha »

Mijn Duits is niet echt super :(

Ik zoek even naar dat forum. Een voucher zou inderdaad wel mooi meegenomen zijn.
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: ETS5 licentie

Bericht door egfdevos »

Ik raad je aan om tot Valentijnsdag te wachten dan word er waarschijnlijk meer bekent over ETS Inside.
Edwin
fiha
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 16 jan 2017, 21:59

Re: ETS5 licentie

Bericht door fiha »

Ok dat doe ik dan! Bedankt voor de info!

Ik heb de video van ETS inside gezien maar het is mij niet duidelijk of je dan enkel de nieuwe ETS Inside device nodig hebt of bijvoorbeeld ook nog ETS5 om bepaalde parameters aan te passen. Ik hoop ook dat je een backup kan nemen voor het geval de ETS Inside device er de brui aan geeft...

Wel dom geweest om de 400 voucher van het Duitse forum te missen :(
Plaats reactie