schneider homeLynk op Ipad

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Plaats reactie
stevesu
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 29 mar 2017, 20:08

schneider homeLynk op Ipad

Bericht door stevesu »

hallo iedereen, ik heb mij aangemeld omdat ik een newbie ben op gebied van het knx gebeuren en op een paar probleempjes gekomen ben .
Nu de programmatie in ets 5 lukt aardig maar bij de visualisatie, die ik doe via een homeLynk, ben ik een beetje vast gelopen ,vooral met camera beelden op de tablet tekrijgen.
Bij een android tablet werkt het voor een gedeelte, op een Ipad totaal niet.

Misschien even de opstelling toelichten,het gaat over een Hikvision ip camera die ik via een url met login en paswoord om de seconde een snapshot laat verschijnen op het startscherm , en met een knop op het scherm roep ik een ander scherm op waar ik de livestream oproep om een groter beeld te krijgen.

Bij de android is het probleem dat als ik de app open de snapshots niet automatisch starten enkel nadat ik in het afbeeldingsframe klik ,waardoor er via de browser de livestream opgeroepen wordt en deze nadien terug sluit .

bij de Ipad werkt dit enkel 1 keer ,indien ik terug ga naar het startscherm komen er noch de snapshots noch de livestream.

als er iemand zich geroepen voelt om mij een duwtje in de goede richting te geven , dan zou ik dit enorm leuk vinden.

groeten en alvast bedankt
baggins
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 11:17

Re: schneider homeLynk op Ipad

Bericht door baggins »

Welke app gebruik je dan wel bij Android? Ik dacht dat de visualisatie van HomeLynk via de browser gebeurde.
Dat is in elk geval zo bij de LogicMachine die OEM is van HomeLynk.
In mijn visualisatie heb ik ook een stream van mijn Mobotix aan de deur, maar die loopt niet permanent: ik klik op een icon om de stream te laten zien.
Tip: stel je vraag eens op het LogicMachine forum: http://forum.logicmachine.net. De ontwikkelaars spelen daar kort op de bal.
stevesu
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 29 mar 2017, 20:08

Re: schneider homeLynk op Ipad

Bericht door stevesu »

hallo,
de homelynk remote app uit de playstore,
baggins
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 11:17

Re: schneider homeLynk op Ipad

Bericht door baggins »

OK, ik wist niet dat HomeLynk een app had.

Op het openrb forum zitten ook een aantal ontwikkelaars van HomeLynk. Die kunnen je vast verder helpen.
Plaats reactie