ETS Freelancer gezocht

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Plaats reactie
hma
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 14:46

ETS Freelancer gezocht

Bericht door hma »

Hallo,

Ik zoek een freelancer die me een paar uur kan bijstaan met ETS programmatie. Zit met een paar praktische vragen waar ik als leek niet direct altijd de juiste aanpak voor weet.

- regio: antwerpen
- materiaal: hoofdzakelijk hager componenten

Stuur maar bericht indien interesse of als je iemand kent.

Hans
teaser
Berichten: 160
Lid geworden op: di 08 dec 2015, 19:39

Re: ETS Freelancer gezocht

Bericht door teaser »

Stel je vragen gerust hier.
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: ETS Freelancer gezocht

Bericht door egfdevos »

Mijn eerste vraag is dan gelijk. Wat heb jij er al aan gedaan om je eigen kennis van ETS te vergroten?
Edwin
hma
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 14:46

Re: ETS Freelancer gezocht

Bericht door hma »

Ik zal misschien iets specifieker zijn:

- ETS is nieuw voor mij maar ik heb wel wat relevante achtergrond en de basis dingen werken wel
- Ik wil vooral snel vooruit gezien de timing van het project, met wat hulp zou het sneller kunnen
- Heb specifieke vragen maar ook soms eerder conceptueel (wat is de beste aanpak, ook al werkt het op meerdere manieren)
- Andere dingen zijn hager-specifiek, niet altijd duidelijk welke objecten ik kan gebruiken om het juiste resultaat te krijgen

Concrete vragen gaan o.a. over volgende dingen:
- Aanwezigheidsmelders: hoe zorgen dat master/slave functies correct zijn ingesteld
- Hoe zorgen dat we met een knop de AM kunnen overrulen (vergaderzalen e.d.)
- Hoe zorgen dat lampen die ook manueel gestuurd worden toch correct werken (nu gaan ze soms niet meer aan met AM nadat een alles-uit is gebruikt),...
- Correct instellen van LC's om te vermijden dat bus teveel ruis heeft
- Hoe 2 lichtkringen in één lokaal sturen d.m.v. 1 AM en waarbij de 2e kring enkel aan mag als het buiten donker is
- Wanneer sferen wel/niet gebruiken
- ...

Lijkt me dus handig om er eens paar uur door te gaan met iemand die wat meer ervaring heeft.
Uiteraard tegen correcte verloning.

Hans
Plaats reactie