Laptop Crash!

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dave Stolk
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 20 feb 2009, 21:51
Locatie: Drunen
Contacteer:

Laptop Crash!

Bericht door Dave Stolk »

Geachte mede programmeurs/hobbyisten

Het volgende grote probleem heeft zich voor gedaan: Tijdens het programmeren is de harde schijf van mijn laptop gecrasht en ben ik alles kwijt geraakt. Een bedrijfje heeft voor mij de meeste data kunnen redden behalve het laatstse project waarin ik gewerkt hebt. Hier zitten zo'n 60 uur programmaeren in en daar baal ik dus goed van. Ik heb het bestandje nooit gexporteerd dus heb ik geen *.pr5 bestandje......

Wel heb ik alle directory's waar ets ook maar iets mee te maken heb kunnen redden van de oude schijf. Weet iemand waar en of er een soort autosave bestandje is waar het hele project in zit? En hoe kan ik zo'n bestandje weer inladen in ETS?
Hetzelfde geld voor de complete plugin voor de schermpjes (GIRA INFOTERMINAL TOUCH IP). Hier heb ik wel regelamtig op save data geklikt, maar waar slaat hij deze info op? Welke extentie? En hoe die weer in ETS te krijgen?

Alvast bedankt voor iedereen die ook maar iets weet!!!

Met vriendelijke groet,

Dave Stolk
ligth011
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 02 mar 2009, 07:58

Re: Laptop Crash!

Bericht door ligth011 »

is het project al geprogrammeerd in de installatie, dan kun je het proberen met http://www.it-gmbh.de/en/products/recon ... /index.htm.
hiermee kun je uitlezen, schijnt zo
succes ermee
Gebruikersavatar
Dave Stolk
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 20 feb 2009, 21:51
Locatie: Drunen
Contacteer:

Re: Laptop Crash!

Bericht door Dave Stolk »

Inderdaad, dat is een optie.
Maar helaas ben je dan alsnog alle benamingen kwijt die je zelf aan de adressen en telegrammen hebt gegeven. Oftewel je krijgt 1 grote zooi aan adressen en is het uitzoeken waarschijnlijk nog meer werk dan opnieuw beginnen ;-)

Maar als ik ETS afsluit en weer opnieuw opstart staat het project waar ik het laatst in gewerkt heb toch meteen weer in beeld, dus dat zou betekenen dat dat programma ergens opgeslagen word zonder dat ik op opslaan klik... toch??????

Ik hoop dat iemand mij kan helpen..... Ik blijf ondertussen gewoon doorzoeken :( :cry:

In iedergeval bedankt........

Met vriendelijke groet,

Dave Stolk
Gebruikersavatar
Dave Stolk
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 20 feb 2009, 21:51
Locatie: Drunen
Contacteer:

Re: Laptop Crash!

Bericht door Dave Stolk »

Heren,

Het probleem is al opgelost......

Alle benodigde bestanden stonden in de eib.db die gelukkig nog wel terug te halen was... Ik heb dus alles weer terug.
Alleen weet ik nog niet hoe ik de gemaakte schermpjes weer terug kan vinden... deze staan niet in de database...

Als iemand nog tips heeft ??? Graag!

Dave Stolk
Plaats reactie