Laptop crash hoe ets5 data terugkrijgen (schijf wel leesbaar)

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
baggins
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 11:17

Re: Laptop crash hoe ets5 data terugkrijgen (schijf wel leesbaar)

Bericht door baggins »

Ik heb het misschien verkeerd begrepen maar de laatste zin liet me veronderstellen dat ezjurgen zei dat die herinstall niet zou lukken op een andere pc omdat er een hardwarekey zou zijn...
Er is recent nog een thread geweest op het Duitse KNX forum van iemand die doodgewoon files gekopieerd heeft van de ene naar de andere computer (het ging dan wel niet over het totale project maar over de instellingen van een groot aantal IP interfaces die blijkbaar in een of andere file waren opgeslagen)
BVG91
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 08 jun 2011, 11:47

Re: Laptop crash hoe ets5 data terugkrijgen (schijf wel leesbaar)

Bericht door BVG91 »

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Moederbord van laptop onherstelbaar. Harde schijf is nog leesbaar, maar de Project Store map kopieren helpt dus inderdaad niet. ETS geeft dan aan dat het project niet geimporteerd is.
Een ticket aangemaakt bij KNX support, maar helaas is dit sinds 1 april betalend. 150 EUR om een ticket te starten en om het te bekijken, plus 150 EUR om het om te zetten! Ik dacht dat het een april grap was die was blijven hangen, maar heaas.
Heeft iemand een manier om de laatste wijzigingen alsnog op te vissen? Normaal neem ik telkens een backup, maar de laatste kleine aanpassingen heb ik het niet gedaan met het gedacht 'volgende keer doe ik het'. Dus bij deze een tip: neem telkens een backup!!
charlez
Berichten: 217
Lid geworden op: do 28 feb 2013, 21:07

Re: Laptop crash hoe ets5 data terugkrijgen (schijf wel leesbaar)

Bericht door charlez »

Wat je kan proberen is de hd te plaatsen in laptop met zelfde merk cpu en chipset. Kans bestaat dan dat die wel doorstart.

Of op nieuw systeem zelfde versie van ets installeren en alle folders die met ets te maken hebben van oud systeem over je nieuwe installatie kopiëren.
Plaats reactie