Geen backup

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Plaats reactie
Maarten lauwers
Berichten: 1
Lid geworden op: di 17 jan 2012, 22:44

Geen backup

Bericht door Maarten lauwers »

Mijn laptop is een tijdje geleden gecrashed. Nu is de hardeschijf wel helemaal nog in orde en er is een kopie gemaakt in een map op mijn nieuwe laptop.
Alleen vind ik mijn projecten niet terug op de deze schijf. Ook geen backup gemaakt. Waar zou ik deze terug kunnen vinden of onder welke extensie? .projknx vind ik er geen terug, alleen een paar vorige export bestanden.

Mvg Maarten
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Re: Geen backup

Bericht door 747driver »

Bij mij staat het onder C:\Users\747driver\My Documents\Gira\HS+FS Experte 4.0\Projects
pvhuf
Berichten: 246
Lid geworden op: vr 28 dec 2012, 18:28

Re: Geen backup

Bericht door pvhuf »

Maarten lauwers schreef:Mijn laptop is een tijdje geleden gecrashed. Nu is de hardeschijf wel helemaal nog in orde en er is een kopie gemaakt in een map op mijn nieuwe laptop.
Alleen vind ik mijn projecten niet terug op de deze schijf. Ook geen backup gemaakt. Waar zou ik deze terug kunnen vinden of onder welke extensie? .projknx vind ik er geen terug, alleen een paar vorige export bestanden.

Mvg Maarten
747driver schreef:Bij mij staat het onder C:\Users\747driver\My Documents\Gira\HS+FS Experte 4.0\Projects
Ik denk niet dat Maarten het had over de gira homeserver, eerder over de ETS software. Voor ETS 4, was alles gestockeerd in een centrale database die bij mij onder c:\Program Files\Ets\Database\ staat. De database zelf had een .db extensie (sybase). Ik gebruik dus ETS 3.0f.
Maar gezien je het over een .projknx file hebt, heb je het waarschijnlijk over ETS 4. De extensie is overigens NIET .projknx, maar WEL .knxproj.
Er is data van ETS4 onder c:\Documents and Settings\XXXXXXXXXX\Local Settings\Application Data\KNX\ETS4\

Maar voor zover ik weet is dat nu SQLServer 2008 R2 geworden in de achtergrond. Die database staat onder:
c:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL10_50.KNXETS4\MSSQL\
Plaats reactie