gira afdekplaatjes voor tastsensor 2 plus 5v

Algemene vragen en opmerkingen betreffende een EIB-KNX installatie.
Plaats reactie
arnevt
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 11 mar 2009, 14:10

gira afdekplaatjes voor tastsensor 2 plus 5v

Bericht door arnevt »

Allen,

ik heb hier gira tastsensor 2 plus 5v (produkt 1055 00), de voorganger van de huidige gelijkaardig qua design tastsensor 3

Nu ben ik op zoek naar afdekframes binnen het system 55 system (ook E2 en esprit varianten). In de montage handleiding staat

Installation only possible in combination with System 55 or E22 cover frame, 2-gang without crossbar 1002 .., 2886 .. .

die without crossbar maak ik me zorgen om, want in het midden zie je die gapende spleet waar duidelijk iets in moet

Afbeelding

mijn vraag is dus, als je zo een afdekplaat koopt, zit daar dan een passende vulling voor de central bar in?
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: gira afdekplaatjes voor tastsensor 2 plus 5v

Bericht door egfdevos »

Als je dat model afdekraam besteld dan zit daar ook een setje met inzetplaatjes in verschillende kleuren bij.
Edwin
arnevt
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 11 mar 2009, 14:10

Re: gira afdekplaatjes voor tastsensor 2 plus 5v

Bericht door arnevt »

egfdevos schreef:Als je dat model afdekraam besteld dan zit daar ook een setje met inzetplaatjes in verschillende kleuren bij.
waarom verschillende kleurtjes? Je bestelt toch een afdekplaat in een bepaald kleur... moeten toch geen meerdere kleuren inzitten?:)
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: gira afdekplaatjes voor tastsensor 2 plus 5v

Bericht door egfdevos »

Als je het overige schakelmateriaal 2-tonig hebt dan oogt de juiste kleur middenstijl mooier.
Edwin
Plaats reactie