Iconen Visualisatie

Visualisatie in EIB-KNX systemen, een vak apart.
Plaats reactie
Firechief
Berichten: 20
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 08:24

Iconen Visualisatie

Bericht door Firechief »

Iemand enig idee waar men iconen kan terugvinden voor gebruik in de visualisatie? HomeLynk heeft er wel enkele aan boord en het ontwerp bevalt me wel, alleen ontbreek ik er nog enkele om de visualisatie compleet te maken. Iemand die zelf een reeks ontworpen heeft?
KNX1 spreekt hier over een script waarbij 50 knoppen gegenereerd worden dat je gratis krijgt als je de Homelynk bij hem aankoopt, maar ik zie het niet zo zitten om alles met knoppen en tekst op te lossen. Het wordt allemaal zo gewoon dan.

Screenshots van je visualisatie op de HomeLynk zijn uiteraard welkom...

Mvg,

Firechief
pvhuf
Berichten: 246
Lid geworden op: vr 28 dec 2012, 18:28

Re: Iconen Visualisatie

Bericht door pvhuf »

Wat ik gedaan heb, is op de Duitse KNX-EIB fora gesnuisterd. Daar zijn er een aantal gebruikers die hun kunnen presenteren. Ik heb daarvan schaamteloos een aantal designs overgenomen en wat aangepast. Copy paste is your friend.

http://knx-user-forum.de/knx-eib-forum/
Firechief
Berichten: 20
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 08:24

Re: Iconen Visualisatie

Bericht door Firechief »

Beste,

Mijn Duits is jammer genoeg onvoldoende (Pfaff-niveau) om hier veel bruikbare informatie te kunnen oppikken vrees ik en ik weet niet of Google translate hier voldoende hulp bij biedt. Ik zal eens een poging doen, maar als er iemand een goed Engelstalig forum weet mag hij dat hier ook melden.

Gtrz,
pvhuf
Berichten: 246
Lid geworden op: vr 28 dec 2012, 18:28

Re: Iconen Visualisatie

Bericht door pvhuf »

Firechief schreef:Beste,

Mijn Duits is jammer genoeg onvoldoende (Pfaff-niveau) om hier veel bruikbare informatie te kunnen oppikken vrees ik en ik weet niet of Google translate hier voldoende hulp bij biedt. Ik zal eens een poging doen, maar als er iemand een goed Engelstalig forum weet mag hij dat hier ook melden.

Gtrz,
Dikke pech. De enige goede fora zijn de Duitstalige fora. Maareuh mijn Duits is ook schabouwelijk en ik heb er toch op gevonden wat ik wou.
Plaats reactie