Adroid app fout

Visualisatie in EIB-KNX systemen, een vak apart.
houseofdreams
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 18:44

Re: Adroid app fout

Bericht door houseofdreams »

Dré schreef:Ik bedenk me net, bij het overzetten van het project, staat er dan bij 'transfer mode' de bovenste aangevinkt, dus met images?
Ik dacht van wel, ik kan nu niet vanbuiten zeggen wat er net staat, maar het was wel de langste optie... Ik ga dit zeker ook nog controleren straks als ik weer aan de pc zit, zit nu op de iPad.

Wat ik nog wel nog is kan proberen, maar daar moet ik ofwel eerst wat meer over lezen, is de optie "delete retentive memory"...
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: Adroid app fout

Bericht door Dré »

Dat laatste kun je inderdaad doen, maar dan zou ik wel eerst een kopie er van maken.
Ga boven in de balk bij Expert naar.
Home Server>Save Retentive memory.

Dan kun je daarna al je opgeslagen gegevens nog terug zetten.

De langste optie is inderdaad met images.

Misschien anders een optie om een nieuw project of ander project te openen/aanmaken en die er in te zetten en vervolgens je goede project er weer inzetten.
houseofdreams
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 18:44

Re: Adroid app fout

Bericht door houseofdreams »

Retentive memory wissen heeft dus geen effect...

Het is gewoon zo raar, dat het dan op een android telefoon alemaal perfect werkt, en op IOS ineens niet meer, waar het dan vroeger altijd pefect op werkte... snappen wie snappen kan...

De optie om een ander leeg project te uploaden... Zou kunnen helpen, maar ik durf dat precies niet zo goed...
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: Adroid app fout

Bericht door Dré »

Waarom durf je dat niet zo goed, als je zorgt dat je het zelfde IP adres hebt en zou zeggen de zelfde gebruik er inzet kan er niet veel mis gaan volgens mij?
Ook al wel geprobeerd om andere iconen te pakken?
houseofdreams
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 18:44

Re: Adroid app fout

Bericht door houseofdreams »

Dré schreef:Waarom durf je dat niet zo goed, als je zorgt dat je het zelfde IP adres hebt en zou zeggen de zelfde gebruik er inzet kan er niet veel mis gaan volgens mij?
I know :) Maar ik heb helemaal in het begin (enkele jaren geleden) al is iets fout gedaan, toen heb ik het met veel geluk nog kunnen redden door via RS232 opnieuw te verbinden. Blijft toch nog wat hangen :)

En nee, nog niet geprobeerd om andere iconen te pakken. Wat ik mss nog wel kan doen, is gewoon opnieuw beginnen. Nu ben ik verder gegaan van het "oude" bestaande bestand. Misschien scheelt daar iets aan qua images en moet ik echt een nieuwe .hs3 pakken of zo...
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: Adroid app fout

Bericht door Dré »

Dat zou eigenlijk ook wel weer vreemd zijn dat je niet verder kunt gaan met een wat ouder project, maar als je dan opnieuw begint, kun je ook in de begin fase na een upload nog een keer kijken of de oude werkt.
Maar heb je er kwa logica en archief niks tot weinig inzitten dat je zomaar opnieuw kunt beginnen?

Succes in ieder geval.
houseofdreams
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 18:44

Re: Adroid app fout

Bericht door houseofdreams »

Dré schreef:Dat zou eigenlijk ook wel weer vreemd zijn dat je niet verder kunt gaan met een wat ouder project, maar als je dan opnieuw begint, kun je ook in de begin fase na een upload nog een keer kijken of de oude werkt.
Maar heb je er kwa logica en archief niks tot weinig inzitten dat je zomaar opnieuw kunt beginnen?

Succes in ieder geval.
Van die logica ben ik al veel kwijt, had er zeker een 10tal zelf gemaakt. Archieven van verbruik / camera's heb ik op een aparte webserver staan, de HS stuurt periodiek de data door naar die server en een mysql houd dat allemaal bij, dus daar zit ik nu niet zo mee.
houseofdreams
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 18:44

Re: Adroid app fout

Bericht door houseofdreams »

Ik heb het dus gevonden... Niet lachen, maar ik moest dus gewoon nog "design 6" aanzetten in de QC Config... 747driver had het al gezegd, maar ik had dus android & iphone aangevinkt, maar niet wat lager doorgeklikt om dan te zien dat er "ipad" stond... Dom...

edit: screenshot van de data in de mysql van het verbruik.. vind deze weergave "handiger" dan die in de visu zelf... Afbeelding is wat te groot om helemaal te bekijken op het forum denk ik...
usage.jpg
usage.jpg (176.57 KiB) 9564 keer bekeken
de mario
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 03 jun 2011, 21:37

Re: Adroid app fout

Bericht door de mario »

Is dit iets dat je zelf gemaakt hebt? (waarschijnlijk wel...)
Ik heb er ook al aan zitten denken de data van de HS naar iets te exporteren om verder te verwerken en bij te houden, maar weet niet goed waar te beginnen....

houseofdreams schreef:Ik heb het dus gevonden... Niet lachen, maar ik moest dus gewoon nog "design 6" aanzetten in de QC Config... 747driver had het al gezegd, maar ik had dus android & iphone aangevinkt, maar niet wat lager doorgeklikt om dan te zien dat er "ipad" stond... Dom...

edit: screenshot van de data in de mysql van het verbruik.. vind deze weergave "handiger" dan die in de visu zelf... Afbeelding is wat te groot om helemaal te bekijken op het forum denk ik...
usage.jpg
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Re: Adroid app fout

Bericht door 747driver »

Exporteren is makkelijk met FTP.
Doe dat sinds kort met bv bepaalde archives, debug pagina en Login protocol pagina.
Stuur ook ieder uur een plaatje van m'n camera's om na een jaar al die plaatjes achter elkaar te plaasen in een filmpje ;)
Plaats reactie