Gira Appshop

Visualisatie in EIB-KNX systemen, een vak apart.
Plaats reactie
steven
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 22:02

Gira Appshop

Bericht door steven »

Sinds kort heb je blijkbaar als gewone gebruiker rechten op de Gira AppShop, hier worden heleboel extra uitbreidingen aangeboden.
Echter moet je wel eerst bepaalde opleidingen volgen om te kunnen downloaden.

Onderstaande gratis app zou ik nodig hebben, maar helaas heb ik niet het juiste niveau om te downloaden

https://appshop.gira.de/en/app/268" onclick="window.open(this.href);return false;

Is er toevallig iemand van jullie die het juiste niveau heeft en deze app kan downloaden?
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: Gira Appshop

Bericht door egfdevos »

Ik denk dat het aantal mensen die dat niveau hebben in Nederland en België 0 gaat zijn.

Het is ook niet zo dat je dan deze app zomaar kunt downloaden als je dat niveau hebt.
Die kun je dan bekijken op je test (virtuele) Homeserver. Waarna als je deze wilt gebruiken het alsnog €99,- kost.
Edwin
cevers
Berichten: 183
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 20:12

Re: Gira Appshop

Bericht door cevers »

egfdevos schreef:Ik denk dat het aantal mensen die dat niveau hebben in Nederland en België 0 gaat zijn.
Valt wel mee :D iedereen die een cursus bij Gira of een training in Nederland heeft gevolgd is een "E"
Dus in de praktijk is dat zo'n beetje elke installateur die ooit met Homeserver heeft gewerkt. Vergeet niet Gira is een Duits bedrijf dus erg op titels enzo ;)
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: Gira Appshop

Bericht door egfdevos »

aha Tijd om weer eens in de papier stapel te graven.
Edwin
paulhugers
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 13 jun 2016, 15:30

Re: Gira Appshop

Bericht door paulhugers »

steven schreef:Sinds kort heb je blijkbaar als gewone gebruiker rechten op de Gira AppShop, hier worden heleboel extra uitbreidingen aangeboden.
Echter moet je wel eerst bepaalde opleidingen volgen om te kunnen downloaden.

Onderstaande gratis app zou ik nodig hebben, maar helaas heb ik niet het juiste niveau om te downloaden

https://appshop.gira.de/en/app/268

Is er toevallig iemand van jullie die het juiste niveau heeft en deze app kan downloaden?
Ik heb een login voor app gira store ik heb hem ook gedownload voor je alleen kan hem niet hier op de forum zetten geef effen je mail en ik stuur hem op voor je paulhugers [AT] gmail [DOT] com

MvG Paul
Plaats reactie