Quadconfig opstarten ???

Visualisatie in EIB-KNX systemen, een vak apart.
Plaats reactie
Tom
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 03 apr 2009, 14:06

Quadconfig opstarten ???

Bericht door Tom »

Dag allemaal,

Ben al hele tijd bezig met homeserver maar nu ben ik beginnen spelen met QC, nog nooit gebruik van gemaakt maak
altijd men visualisaties in expert.
De Quadconfig zelf is leuk in gebruik, heb al hele programmatie gemaakt. Maar deze naar men Client of webpagina krijgen
is blijkbaar een ander paar mouwen ;). Volgens mij zie ik iets essentieels over hoofd ...

De programmatie die ik gemaakt heb in QC daar vind ik niets van terug in expert, dit is op zich niet abnormaal denk ik.
Maar ik kan nergens ingeven hoe ik naar men QC programmatie wil connecteren.
Bij men expert programmaties maakte ik een user aan, dan bij het tabblad "user rights" gaf ik bij "start with" visualisation in.
Daar selecteerde ik dan men eerste pagina van men visualisatie, startte men client software of browser op gaf user in
en ik krijg mooi men eerste pagina te zien.

Maar hoe ik nu moet verbinden naar men QC programmatie dat vind ik echt nergens terug. Dacht mss bij Users dan men QC
programmatie te kunnen selecteren maar dat is blijkbaar ook niet waar.

Waarschijnlijk iets simpel maar ik zie het echt nergens :(.

Alvast bedankt
Teejoo
Berichten: 151
Lid geworden op: vr 03 aug 2012, 00:24
Locatie: Emmerich am Rhein

Re: Quadconfig opstarten ???

Bericht door Teejoo »

In de Quad Client config in expert kun je users aanmaken voor connectie met de QC.
Daarna kun je in de Quad Client config editor (op een willekeurige pc) de instellingen aanpassen voor
connectie met de homeserver.
Hier geef je onder andere de account gegevens en de scherm instellingen en ip adres van de homeserver in.

Daarna QC opstarten en je bent verbonden met de homeserver. Daarna moet je de eerste keer in QC het admin password wijzigen.
Tom
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 03 apr 2009, 14:06

Re: Quadconfig opstarten ???

Bericht door Tom »

Bedankt, was dus ergens helemaal anders aan het zoeken. Zoals ik al zei, waarschijnlijk iets simpel.

Nogmaals Bedankt
Plaats reactie