EIB buitenbewegingsmelder

Alle vragen of opmerkingen betreffende EIB-KNX hardware kan je hier kwijt.
Plaats reactie
Falcon10
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 05 apr 2009, 22:21

EIB buitenbewegingsmelder

Bericht door Falcon10 »

Hallo,

Iemand enig idee welk merk een mooie buitenbewegingsmelder heeft ? ( IP44 dus als ik het goed voorheb ).

Merten heeft bv de Argus reeks, maar die vind ik op niets trekken.
Enige vereiste dat ie moet hebben is dat ie rechtstreeks op de EIB bus kan aangesloten worden en aan men Gira actor kan zeggen als ie beweging ziet in het donker dat ie de spot buiten aansteekt. Bewesmelder zou op +- 2,5 a 3 meter hoogte gehangen worden tegen de gevel.
ferry
Berichten: 86
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:09
Locatie: NL

Re: EIB buitenbewegingsmelder

Bericht door ferry »

Misschien is dit wel iest? Ben zelf ook lang aan het zoeken geweest voor ik iets had gevonden.

http://www.abbconnect.nl/pdm/portalhome ... 132-0-0160
Falcon10
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 05 apr 2009, 22:21

Re: EIB buitenbewegingsmelder

Bericht door Falcon10 »

ferry, dat is inderdaad ietsdat heel god in de buurt komt wat ik zoek ! :)
Bedankt !
filip
Berichten: 60
Lid geworden op: di 16 jun 2009, 11:15
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Re: EIB buitenbewegingsmelder

Bericht door filip »

Er staan de logo's van 9 certificaten bij.
Maar geen logo van KNX.
KNX_Steven
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 23 feb 2009, 15:53

Re: EIB buitenbewegingsmelder

Bericht door KNX_Steven »

Het KNX-logo staat er niet bij, maar je kan er wel de vd2- en cd3-bstanden voor ETS voor downloaden, dus het zit wel snor.
willem
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 05 okt 2009, 20:45

Re: EIB buitenbewegingsmelder

Bericht door willem »

Ik had het zelfde probleem, maar toch met de argus 220 bezig gegaan, pas na 5 maanden werd deze uitgeleverd. Ziet er niet echt heel verkeerd uit hoor.
Het wachten werd beloond. Echt super te programmeren 5 programma blokken, per blok is het bereik via ets instelbaar, gevoeligheid, licht sensor gevoeligheid, soort telegram op verschillende uitgangsobjecten, traphuistijden , zelf lerende traphuis tijden etc, etc, ik ben nog niet tegengekomen wat ik niet kon. En nee ik werk niet bij Merten.
Ik misbruik er inmiddels 1 als veredelde deurbel. Je kan hem echt heel secuur instellen vanuit je luie stoel.
Plaats reactie