Basis training KNX ETS4 voor najaar 2013 - voorjaar 2014
Basis training KNX ETS4 voor najaar 2013 - voorjaar 2014
Zie vooraan in dit forum deel voor de nieuwe data .
Laatst gewijzigd door garaguido op zo 28 apr 2013, 18:17, 10 keer totaal gewijzigd.
Re: Basis training KNX ETS4 voor 2012
Guido, ben jij er docent of zo?
Aangezien een reactie uitblijft even geGoogled en jawel, Guido is er docent.
De cursus kost overigens €193,60 voor 4 lesdagen.
Het lijkt er niet op dat je na afloop van de cursus een ETS4 licentie mee naar huis kan nemen
De cursus kost overigens €193,60 voor 4 lesdagen.
Het lijkt er niet op dat je na afloop van de cursus een ETS4 licentie mee naar huis kan nemen
Sorry,
Vermits ik niet steeds op het KNX forum zit , is het wenselijk om rechtstreeks met mij contact op te nemen voor verdere vragen
Vermits ik niet steeds op het KNX forum zit , is het wenselijk om rechtstreeks met mij contact op te nemen voor verdere vragen
Je kunt gewoon een abonnement nemen op dit topic en dan krijg je vanzelf een mailtje wanneer er in gepost is.
Daar hoef je niet steeds voor op het forum te zitten...
Als ik kijk naar wat je tot nu toe hebt gepost op dit forum is dat voornamelijk reclame voor de bovenstaand vermelde opleiding.
Beetje jammer dat iemand die een hoop over ETS weet niet wat meer post in de daarvoor bestemde subfora.
Er komen regelmatig vragen bovendrijven welke met jouw kennis van de materie snel kunnen worden beantwoord.
Daar hoef je niet steeds voor op het forum te zitten...
Als ik kijk naar wat je tot nu toe hebt gepost op dit forum is dat voornamelijk reclame voor de bovenstaand vermelde opleiding.
Beetje jammer dat iemand die een hoop over ETS weet niet wat meer post in de daarvoor bestemde subfora.
Er komen regelmatig vragen bovendrijven welke met jouw kennis van de materie snel kunnen worden beantwoord.